تا کدوم ستاره

تا کدوم ستاره دنبال تو باشم

تا کجا بی خبر از حال تو باشم

مگه میشه از تو دل برید و دل کند

بگو می خوام تا ابد مال تو باشم

از کسی نیس که نشونی تو نگیرم

به تو روزی میرسم من که بمیرم

هنوزم جای دو دستات خالی مونده

تا قیامت توی دستای حقیرم خاک هر جاده نشسته

روی دوشم کی میاد روزی که با تو روبرو شم

من که از اول قصه گفته بودم غیر تو با سایه م نمی جوشم

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

عرفان
ساعت20:38---30 مهر 1390
. ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``


Rockstar
ساعت19:06---30 مهر 1390
درود!
ممنون که سرزدی و نظردادی.
راستی آهنگ وبت قشنگه.
من خیلی پرویزپرستویی رو دوست دارم، مخصوصا صداشو.اگه دوس داشتی آلبوم بابایی رو بگیر دکلمه س با صدای پرویزپرستویی.آهنگ وبتم توی همین آلبومه.
بازم اینوری بیا!
بدرود.


رضا
ساعت10:56---30 مهر 1390
بهار جان سلام وبلاگت خیلی جالب بود دوست داشتی به من سر بزن

ali
ساعت10:06---30 مهر 1390
salam bahare khanoom vaghean bi tarof migam web foghladei darin age khastin mitonim baham hamkari konim
پاسخ:آقای علی ممنونم شما آدرس وبتون رو نزاشتین و من دسترسی به شما ندارم اگه پیغام منو خوندین لطفا ادرس وبتون رو بزارید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
شنبه 30 مهر 1390برچسب:, | 1:41 قبل از ظهر | بهاره رسولی |